آموزش پیج زدن اینستاگرام 2023-11-19

آموزش راه اندازی پیج اینستاگرام صفر تا صد شروع کسب و کار آرکاوب

شما باید یک نام کاربری برای اینستاگرام ایجاد کنید که مربوط به نام کسب و کار، مکان یا برند شما باشد. معمولاً شرکت‌ها از نام رسمی شرکت خود به عنوان نام کاربری استفاده می‌کنند (مثلاً @bluleadz، @hubspot، @airbnb). نام بیزینس یکی از مهم‌ترین قسمت‌های راه اندازی صفحه اینستاگرام است که باید به‌خوبی انجام شود. یک نام مناسب، نامی است که در ذهن مخاطب ماندگار باشد و مفهوم داشته باشد. زمانی که شما این فاکتور هارا رعایت کنید همیشه در ذهن مخاطبان هستید و برای پیدا کردن صفحه شما دغدغه‌ای ندارند.

با پیاده‌سازی نکاتی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شده و تولید محتوای باکیفیت و جذاب می‌توانید پیج اینستاگرام خود را به یک ابزار قدرتمند برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش تبدیل کنید. برای ثبت رایگان پیج اینستاگرام در گوگل، انتخاب یک نام مناسب برای اکانت اینستاگرام و استفاده هوشمندانه از کلیدواژه‌ها تأثیر بسیار زیادی در نمایش پیج شما در نتایج جستجوی گوگل دارد. دیده ‌نشدن پیج اینستاگرام در نتایج جستجوی گوگل، چالشی است که بسیاری از کسب‌وکارها با آن روبه‌رو هستند. با وجود میلیون‌ها کاربر فعال در اینستاگرام، رسیدن به مخاطبان جدید و افزایش فروش از طریق این پلتفرم، بدون حضور در نتایج جستجو گوگل، کاری بسیار دشوار است. اگر علامت قلب را در کنار پست‌ها دیده باشید، با لمس آن می‌توانید پسندیدن خود را اعلام کنید. اگر علامت قلب را پایین صفحه کنار آیکون پروفایل دیده باشید، با انتخاب آن، به بخش Activity یا همان فعالیت های اخیر خود منتقل خواهید شد.

تگ قابلیتی است که می‌توان با استفاده از آن، افرادی را در پست و استوری خود یا در بخش کامنت ها تگ گرد. با تگ کردن، یک اعلان به شخصی که تگ شده است ارسال می‌شود و از این طریق او می‌تواند استوری یا پستی را که در آن تگ شده است مشاهده نماید. اگر بعد از منتشر کردن یک پست، تمایل به پاک کردن یا ویرایش آن داشته باشید، کافیست به پست مورد نظر مراجعه کرده و مراحل زیر را دنبال کنید. با مراجعه به صفحه‌ی پروفایل خود و انتخاب آیکون + موجود در بالای صفحه، با چندین گزینه مواجه می‌شوید که قصد داریم آنها را در این بخش معرفی کنیم. پس از ثبت نام در اینستا، هنگام ورود به اپلیکیشن با این صفحه مواجه می‌شوید. همانطور که در تصویر می‌بینید، 5 قسمت اصلی در پایین صفحه در داخل کادر های جداگانه مشخص شده‌اند.

اگر علامت قلب را در دایرکت دیده باشید به معنی آن است که طرف مقابل پیام شما یا پستی را که به او ارسال کرده‌اید پسندیده است. البته علامت قلب در دایرکت اینستاگرام می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. پیج شخصی همانطور که از نام آن مشخص است، برای فعالیت های محدود و شخصی کاربران عادی مناسب است.

بسیاری از مشاوران کسب و کار آنلاین توصیه می‌کنند که بهتر است از لوگو برند به عنوان عکس پروفایل استفاده کرده و از گذاشتن عکس‌های نامربوط و شخصی بر روی پروفایل خود، خودداری کنید. در این مقاله به طور جامع و مرحله‌به‌مرحله روش‌های افزایش دیده‌شدن پیج اینستاگرام در نتایج جستجوی گوگل را بررسی کردیم. همچنین، با ایجاد لینک‌های خارجی (بک‌لینک‌ها) به پیج اینستاگرام از سایت‌ها و صفحات دیگر، اعتبار آن را افزایش دهید.

هاید استوری یا مخفی کردن استوری امکانی است که با استفاده از آن می‌توانیم استوری را از کاربران مورد نظرمان مخفی کنیم. با افزودن مخاطبان مورد نظر به لیست هاید استوری، هر زمان که اقدام به انتشار استوری کنید، آن استوری برای افراد موجود در لیست، نمایش داده نخواهد شد. اگر دقت کرده باشید در صفحه‌ی پروفایل پیج‌هایی که فالو کرده‌اید، یک علامت زنگوله وجود دارد. با زدن روی این علامت شما نوتیفیکیشن یا اعلان پست‌های این پیج را فعال می‌کنید. یعنی هر زمانی که پیج مورد نظر پست جدیدی منتشر کند، برای شما یک اعلان یا نوتیفیکیشن از سمت اینستا خواهد آمد.

مکان‌ها دارای فید اینستاگرام و هشتگ‌های استوری مانند هستند که می‌توانید در آن مشارکت کنید تا کاربران بیشتری محتوای شما را ببینند. اگر قبلاً حساب کاربری ندارید، برنامه اینستاگرام را از فروشگاه گوگل دانلود کنید. محتوای با کیفیت منتشر کنید و از هشتگ‌های محبوب و مرتبط استفاده کنید تا دسترسی به پیج شما بیشتر شود. این بخش از آموزش صفر تا صد اینستاگرام به لایو اختصاص پیدا می‌کند. لایو اینستاگرام قابلیتی است که به کاربران این فرصت را می‌دهد تا بتوانند بصورت زنده با مخاطبان خود صحبت کنند.

تنظیمات اینستاگرام شامل بخش های گسترده ای است که در لیست زیر می‌آوریم. ممکن است بعد از مدتی بخواهید به هر دلیلی اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید. با حذف اکانت اینستاگرام، حساب اینستاگرام شما برای همیشه پاک خواهد شد. البته اینستاگرام تا یک ماه این فرصت را به شما می‌دهد که بعد از حذف اکانت، پیج خود را بازیابی کنید.

اکانت بیزینسی یا پیج کاری اینستاگرام، نوعی حساب کاربری است که به کسب و کارها و برندهای مختلف اجازه می دهد به شکلی حرفه ای تر با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که پیشرفت کردن در آن به تعامل با دیگر کاربران بستگی دارد. بسیاری از افراد عقیده دارند که پیج‌های حرفه‌ای اینستاگرام باید پرستیژ کاری خود را حفظ کنند و پست دیگران را لایک نکرده یا کامنت نگذارند. برخی دیگر از کسب و کارهای سنتی که در اینستاگرام برای خود پیج تجاری ساخته‌اند نیز، بخاطر مشغله کاری زیاد نمی‌توانند زمان زیادی را به فعالیت در این پلتفرم اختصاص دهند و با کاربران در تعامل باشند.

در این بخش از مقاله‌ی آموزش کامل اینستاگرام قصد داریم شما را با تعدادی از اصطلاحات اینستاگرامی آشنا کنیم. ما فهرست کاملی از این اصطلاحات را در مطلب زیر گرد آورده‌ایم و توضیحاتی را در خصوص هر کدام قرار داده‌ایم که امیدواریم به دردتان بخورد. اگر به دنبال یک روش ساده و سریع تر برای تبدیل پیجتان به بیزنس پروفایل هستید میتوانید با استفاده از این مسیر نیز این کار را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهید. مراقب باشید که تصویر پروفایل مناسب باشد و بر روی لوگو یا نمایانگر برند تمرکز کنید. استفاده از فونت‌هایی با جذابیت و استایل ویژه می‌تواند بیوگرافی شما را جذاب‌تر کند.

ساخت اکانت اینستاگرام بسیار آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است.کافیست با ما همراه باشید. بزرگ ترین مزیتی که در ساخت و اضافه کردن حساب کاربری جدید به اینستاگرام می توانیم اشاره کنیم این است که شما می توانید به شیوه ساده و راحت تری مدیریت حساب ها را به عهده بگیرید. انتخاب اسم صفحه اینستاگرام، باید به گونه ای باشد که علاوه بر تعیین کننده نام کاربری باید با محیط کاری شما نیز مرتبط باشد. شما می توانید از تمامی حساب های کاربری که در اینستاگرام ساخته اید به راحتی خارج شوید فقط کافیست از قسمت تنظیمات برای این کار اقدام نمایید. باید حساب کاربری که دوست دارید به آن وارد شوید را در سایر فهرست های دیگر قرار داده و تعیین کنید. باید بدانید که شما می توانید برای ایجاد صفحه جدید می توانید از هر دو گزینه ایمیل و شماره همراه استفاده کنید.

اگر سایر حساب های خود را که طراحی کرده اید وارد سیستم شده باشید صفحه ای که باز می شود اسامی حساب های فعال را نشان می دهد. اگر تمایل دارید در میان حساب های شخصی خود سوییچ کنید باید مراحل زیر را به درستی انجام داده و تا آخر ادامه دهید. اگر شما بیش تر از یک حساب در اپلیکیشن اینستاگرام دارید که بر روی یک گوشی می خواهید نصب باشد می توانید از نسخه های نوینی که در اختیار دارید استفاده کنید. اگر شما تمایلی به انتخاب عکس ندارید می توانید بر روی گزینه skip کلیک کنید.

یکی از فاکتورهایی که یک پیج اینستاگرام حرفه‌ای باید داشته باشد، فعالیت مستمر و پست گذاری زمانبندی شده است. فعالیت مستمر در اینستاگرام به این معنی نیست که به یکباره 10 پست در اینستاگرام منتشر کنیم و تا ماه هیچ فعالیت در آن نداشته باشیم. در انتهای مقاله تکنیک‌های خوبی برای این مشکل کارفرمایان به شما معرفی خواهیم کرد. در نهایت ساخت پیج کاری در اینستاگرام به پایان رسیده و شما می توانید با استفاده از قابلیت های اکانت های بیزینسی در این پلتفرم محبوب، فعالیت تجاری خود را گسترده تر کنید. با توجه به مخاطبان و اهداف خود، می‌توانید برنامه‌ریزی مناسبی برای انتشار محتوا در اینستاگرام داشته باشید. استفاده از یک تقویم برنامه‌ریزی شده برای رسانه‌های اجتماعی، می‌تواند به شما کمک کند تا تاریخ‌های مهم را از دست ندهید و زمان کافی برای تولید محتوای خلاقانه اختصاص دهید.

اگر  فرصت راه‌اندازی پیج در اینستاگرام ندارید اما وجود آن را برای کسب و کار خود ضروری می‌دانید، می‌توانید از خرید پیج اینستاگرام استفاده کنید. با خرید این سرویس چندین قدم در مراحل ساخت پیج اینستاگرام جلو افتاده و بهترین بهره را خواهید برد. راه اندازی پیج اینستاگرام از صفر؛ اینستاگرام حتی بیشتر از سایر پلتفرم ها حول کامنت گذاری متمرکز است.

در حال حاضر، شما می‌توانید این کار را روی تمامی دستگاه‌های هوشمند و حتی مرورگر وب انجام دهید. بطور کامل و با جزئیات دقیق، مخاطب هدف تان را برای خودتان تعریف کنید. با انجام این مرحله، می توانید خیلی قدرتمندتر بروی مخاطب هدف در اینستاگرام تاثیر بگذارید. پرسونای مخاطب هدف در اینستاگرام در واقع یک پروفایل کامل از علاقه مندان به محتوایی است که شما قرار است ایجاد کنید. با بررسی یه گروه ساخت، با لحن، پوشش و دیدگاه همان گروه هدفمند باید رفتار و تولید محتوا کنید. ساخت و مدیریت یک پیج کاری در اینستاگرام نیازمند دقت و زمان است.

اگر می‌خواهید فالوورها با شما تعامل داشته‌باشند، شما اولین قدم را بردارید. حواستان به هشتگ‌ها باشد، حتی اگر منجر به ترافیک روزانه زیادی نشوند. اگر یک کسب‌وکار محلی دارید، مطمئن شوید هشتگ‌هایی که انتخاب می‌کنید دارای هدف جغرافیایی منطقه شما هستند. زمانی که یاد می‌گیرید چگونه راه اندازی پیج اینستاگرام از صفر را دنبال کنید، باید بدانید که کلید رشد مداوم این است که به مخاطبان خود آنچه انتظار دارند را ارائه دهید.

محتوای با کیفیت نه‌تنها مخاطبان را جلب می‌کند بلکه  باعث برقراری ارتباط نزدیک‌تری می‌شود. برای این منظور، باید محتوای متنوع و جذابی ارائه دهید که به نیازها و علاقه‌های مخاطبان شما پاسخ دهد. تصاویر و ویدئوهای با کیفیت و جذابی ایجاد کنید که استانداردهای اینستاگرام را رعایت کنند. همچنین، محتوایتان را به صورت منظم و باتوجه‌به زمان‌بندی به روز کنید تا مخاطبان شما همیشه به تاریخچه شما دسترسی داشته و تعامل بیشتری با شما داشته باشند. بهره‌گیری از استوری،‌ ریلز یا لایو می‌تواند به تنوع محتواها کمک کند.

سعی کنید در ابتدای کپشن به مهم‌ترین نکات اشاره کرده و در انتهای آن هشتگ‌های مرتبط را اضافه کنید. با توجه‌ به پیچیدگی‌ها و ظرافت‌هایی که این فرایند دارد، بهتر است این کار را یک برنامه‌نویس انجام دهد تا کد به‌درستی نوشته شود و در جای مناسب قرار گیرد. ویژگی ها و قابلیت های اکانت بیزینسی اینستاگرام اجازه می دهد تا محصولات خود را در تعداد بالا به فروش برسانید. از طریق پست ها و استوری های مختلف این امکان به سادگی برای شما فراهم شده است. در ادامه با معرفی برخی از ویژگی های کلیدی اکانت های بیزینسی اینستاگرام این موضوع را برای شما بیشتر شفاف سازی می کنیم. قسمت Save اینستا که در اینستاگرام فارسی به نشانه گذاری پست نیز معروف است، امکانی است که با استفاده از آن می‌توانید پست های مورد علاقه‌تان را ذخیره کرده و در مواقع مورد نیاز از همان قسمت پیدا کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به Inbo می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. همانطور که پیش از این گفتیم استوری در اینستاگرام فقط 24 ساعت باقی می‌ماند و پس از آن بصورت خود به خود پاک می‌شود. ۱۴۰۰ – ۱۴۰۳ © تمامی حقوق این سایت متعلق به مجموعه آی مهدیار می‌باشد. با استفاده از این راه دیگر نیازی نیست به بخش setting و سپس account بروید و به نسبت کارتان آسان‌تر خواهد شد. اگر اکانت فیسبوک دارید می توانید اینستاگرام خود را با زدن روی دکمه connect to facebook به فیسبوک هم متصل کنید در غیر این صورت skip را لمس کنید که پیام زیر برای شما باز می شود.

ابتدا نرم فزار اصلی کامپیوتر را از Store سیستم عامل(ویندوز یا مکینتاژ) دانلود کنید که معمولا بعد از دانلود خودکار نصب میشه. سپس برای ایجاد پیج همانند روش ساخت پیج با برنامه اندروید عمل کنید زیرا هردو شبیه هم بوده و تفاوتی ندارند. لزوما نباید درباره تمامی جشن ها عزاداری ها تبریک و تسلیت هایی را در پیج خود پست کنید انتشار مطالبی که به کسب و کار شما مرتبط نیست موجب وارد شدن لطمه به صفحه کاربری شما خواهد شد. در این بخش باید رمز و نام کاربری که مد نظر دارید را ثبت کنید، با انجام این کار ها شما می توانید چندین حساب کاربری برای خود در اینستاگرام بسازید و از آن ها به راحتی استفاده کنید. اگر در هنگام استفاده از اکانت های کاربری خود آن ها را به فهرست اضافه نمایید می توانید با کلیک کردن اسم حساب تان در قسمت پایین صفحه فهرستی از اکانت های کاربری که دارید را تماشا نمایید.

گزینه سوم نیز بیانگر این است که شما باید از گالری گوشی خود یک عکس برای پروفایل خود انتخاب کنید. در گزینه دوم شما می توانید برای پروفایل صفحه خود تصویر برداری نمایید. بعد از تغییر دادن نام می توانید با انتخاب next آن را ثبت نمایید.

پیشنهاد ما این است روزهایی که برنامه‌ی خلوت‌تری دارید برای یک هفته آینده خود وقت بگذارید و پست طراحی کنید تا همیشه آماده‌باشید. قبل از شروع، یعنی قبل از اینکه شروع کنید به پست گذاری، بهتر است قبل از شروع حداقل 10 پست از محتوایی که در تقویم نوشتید آماده کنید. این‌گونه جلو خواهید افتاد و طی روزهایی که مشغول مدیریت کردن پیج اینستاگرام هستید پست‌های جدید برای روزهای آینده را بدون دغدغه و استرس آماده می‌کنید. همچنین اگر این کار انجام نشود ممکنه است برنامه غیرمنتظره‌ای برای شما پیش آید و شما نتوانید به‌طور مستمر تولید محتوا کنید.

در این بخش امکان برقراری ارتباط مخاطب و ادمین پیج بر اساس راه های ارتباطی مشخص شده میسر می شود. در این قسمت شما می توانید با قرار دادن شماره تماس،آدرس و یا آدرس ایمیل به مخاطبان راهی سریع و آسان برای پیدا کردنتان پیشنهاد دهید. ایجاد حساب کسب‌وکاری یا کریتور در اینستاگرام کاملاً رایگان است. هر دو حالت به صورت رایگان قابل تغییر هستند و هزینه‌ای اضافی ندارند. بله، شما می‌توانید هر زمان که خواسته به حالت حرفه‌ای از حالت کریتور بازگردانید.

اطلاعات دیگری همچون جنیست،سن، موقعیت جغرافیایی و زمان آنلاین بودن دنبال کنندگان از این بخش قابل مشاهده است. اگر همین الان کلی ایده برای راه اندازی یک پیج موفق در اینستاگرام دارید، اصلا کافی نیست. شما باید آژمون خطای زیادی کنید و زمان زیادی بگذرد تا قلق فعالیت موفق در اینستاگرام را متوجه شوید. یعنی کسی که قبلا این مسیر را رفته و موفق شده ، شما را راهنمایی کند یا آموزش اینستاگرام به شما بدهد. در ادامه نکات مهم قبل و بعد از راه اندازی پیج در اینستاگرام را بخوانید. روش ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از سایت اینستاگرام مشابه روش ساخت پیج با اپلیکیشن اینستاگرام هست .

برای آنکه بتوانید تولیدمحتوایی منحصربه فرد تولید کنید که مخاطب را به خود جذب کند نیازمند این است که نکاتی را بدانید. به تازگی اینستاگرام آپدیت جدیدی را ارائه کرده است و در این آپدیت قابلیت ریلز اضافه شده است. فرقی نمی کند در اینستاگرام خدمات ارائه می دهید یا محصولی می فروشید. اگر بتوانید به طور اصولی از این قابلیت استفاده کنید بازدید و فالور صفحه شما با افزایش بی نظیری رو به رو خواهد شد. اما بهترین روش برای جواب گرفتن این است که زمان ویدئوهای شما حداقل 15 الی 30 ثانیه باشد. زیرا مخاطب اینستاگرامی بیشتر از این زمان حوصله ندارد که بخواهد یک ریلز را تماشا کند.

این گزینه حرفه ای و پربازده ربات است که هزینه زیاد نیز برای شما در بر نخواهد داشت. به نظر شما، برای ساخت پیج حرفه‌ای بهتر است از ربات استفاده کنیم یا اینکه پیج‌های حرفه‌ای خریداری کنیم؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها برای ما بنویسید. تولید محتوای کاربردی و دست اول، مهم‌ترین کاری است که یک پیج حرفه‌ای اینستاگرام باید انجام دهد. محتوای یونیک، به هیچ وجه از پیج‌های دیگران کپی نشده و صفر تا صد آن توسط صاحب پیج ساخته می‌شود. کیفیت بالای پست‌ها و استوری‌ها، یک پیج حرفه‌ای را از بقیه متمایز می‌کند.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام